петък, 19 ноември 2010 г.

Интервю с Деян Неделчев

За дъртака и още нещо



ВиК: Здравей! За нас е удоволствие да си първата звезда, която ни дава интервю!
Деян: За мен също е удоволствие.

ВиК: Съвсем скоро излезе новата ти песен „Дъртака”. Откъде почерпи вдъхновение за нея?
Деян:  Детство ми премина в старчески дом. Родителите ми се отказват от мен, когато съм бил съвсем малък и ме оставят на баба ми и дядо ми, които живеят по това време в старчески дом. В песента възпявам всичко, което съм видял, усетил и преживял през годините прекарани там.

ВиК: В текста имa нецензурни думи, а клипът е доста скандален. Защо избра такъв подход?
Деян: Дядо, един достоен мъж, много псуваше и постоянно пускаше ръце на баба. Всички дъртаци се караха и биеха, но т’ва им харесваше. Както песента, така и клипът са пряко отражение на спомените ми от дете.

ВиК: „Икебана” и „Съчки събирам” се радваха на голям успех. Как си го обясняваш?
Деян: Много просто – още когато ги създавах знаех, че ще станат хитове. Както знаете, аз използвам само Интернет за да разпространявам творчеството си, не се блазня от разни там комерсиялности. Имам природен талант, това е всичко.

ВиК: В Интернет се появиха коментари, в които разни хора те критикуват. Искаш ли да им кажеш нещо?
Деян: Хем ме слушате, хем ме псувате. Просто ми завиждате. Не притежавате и капка от моите качества и това адски ви дразни. Няма к’во повече да кажа!

ВиК: Напоследък обиколи доста телевизионни предавания, а ето те вече и при нас. Как си обясняваш това?
Деян: Аз съм интелигентен, забавен и атрактивен човек, изобщо много голем пич. Има какво да кажа за себе си, а хората това искат, искат мен!

ВиК: Радваш ли се на вниманието на жените?
Деян: О, да, много ясно. Аз обаче повече се радвам на песните си и на брат си!

ВиК: В началото на прехода също беше обществена личност и правеше хитови песни. Какво те накара да зарежеш всичко и да отидеш в чужбина?
Деян: Струва ми се, че хората тогава имаха прекалено много проблеми, а може би бяха тъпи, не знам кое точно. Не успяха да ме оценят подобаващо. Писна ми и се чупих. Не загубих нищо, даже успях да натрупам пари от социалните помощи в Испания.

ВиК: Защо реши да се върнеш тогава?
Деян: Мечтаех да видя Бойко Борисов на живо. Успях! Даже автограф имам! След това с радост установих, че нещата тук са се променили. Хората са поумнели, обръщат повече внимание на стойностните неща в културата. Най-силният пример е, че дечицата в училище пеят песните ми, опитват се да танцуват като мен, а родителите им се радват. Това е вълшебно, но усещам, че ме чака още по-голям успех

Няма коментари:

Публикуване на коментар